Cserháti Zsuzsa - Kérlek ne hagyj egyedül

Íme egy újabb szerelmes dal - hallgasd meg Cserháti Zsuzsa - Kérlek ne hagyj egyedül dalát.

Hallgasd meg!
Még több szerelmes dal ITT


Szavaink lassan félve hallom,
nem tudom már mit mondjak neked.
Ránk borul a csend.
Nézz rám, szeress engem kérlek,
oh szeress engem úgy mint senkit még,
soha még.

Kérlek, ne hagyj egyedül ma este,
gyöngéd kezeiddel érints meg.
Vágynak szerelemnek tiszta tükre,
fénylő szelíd mosolyú szemed.

Vezess bárhová,
én elkísérlek téged.
Álmaim már megfakultak,
nem találtam hozzád új utat.

Hányszor mondtam el:
Várlak szerelmedben megtisztulni,
szerelmedtől újjá születni
úgy vágyom én.

Kérlek, ne hagyj egyedül ma este,
gyöngéd kezeiddel érints meg.
Vágynak szerelemnek tiszta tükre,
fénylő szelíd mosolyú szemed.

Vezess bárhová,
én elkísérlek téged.
Vezess bárhová, én elkísérlek téged.


Hallgasd meg a dalt ITT