Máté Péter - Szeretnélek újra megtalálni

Íme egy újabb szerelmes felvétel - jöjjön Máté Péter - Szeretnélek újra megtalálni dala.


Még több szerelmes dal ITT
Ó, hol van a szerelem?
Ó, hol van már az a régi tűz?
Kutatom, keresem,
Elveszett, azt hiszem.
Szeretnélek újra megtalálni!
Itt vagy velem, s mégsem nekem!
Ó, hol van a szerelem?
Ó, hol van már az a lágy mosoly,
Amely a szemeden ragyogott szeliden.
Szeretnélek újra megtalálni!
Itt vagy velem, s mégsem nekem!
Mi így élünk most már!
Szívünk néma közöny!
Bár csak egy szót szólnál,
A mosolyt is megköszönöm,
Nekem öröm!
Van legalább egy kis örömöm.
Ó, hol van a szerelem?
Ó, hol van már az a régi tűz?
Kutatom, keresem,
Elveszett, azt hiszem.
Szeretnélek újra megtalálni!
Itt vagy velem, s mégsem nekem!
Mi így élünk most már!...
...Itt vagy velem, s mégsem nekem!
De tovább keresem,
Nem hagyom ennyiben!
Szeretnélek újra megtalálni!
Szeretnélek újra megtalálni!
Segíts nekem! Segíts nekem!
Segíts nekem! Segíts nekem!

Hallgasd meg ITT a dalt.