Öt csodálatos Zorán szerelmes sláger

Összeállításunkban Zorán szerelmes slágereiből válogattunk.

A szerelemnek múlnia kell

Presser Gábor és Sztevanovity Dusán szerzeménye sokak szemébe könnyet csal.

Így indul a dal:

"Hogy értsd, egy pohár víz mit ér
Ahhoz hőség kell, ahhoz sivatag kell
Hogy lásd, egy napod mennyit ér
Néha látnod kell
Az élet hogyan fogy el

A lángot akkor őrzöd még
Ha félsz, hogy ellobban, elég
S elveszted fényét, melegét"

Hallgasd meg: A szerelemnek múlnia kell dalt

Ahol jó volt

Presser Gábor munkája így indul:

"Ez most nem az én hajnalom
Ez most nem az én nappalom
Ez most nem az én folyóm
nem az én városom
nem az én utcám
nem az én házam
nem az én ablakom
nem az én ágyam
nem az én asztalom
Itt vagyok, nem vagyok otthon"

Hallgasd meg az Ahol jó volt slágert.

A nő

Íme az első sorok:

"Ő egy mosollyal öl, s ugyanúgy támaszt fel
Ő egy ártatlan kölyök, ha hazudni kell
Ő tüskéket hajt, és a szívemhez nő
Ő nem jó és nem rossz, csak önmaga mindig – a nő

Tőlem szerelmet lop, s magam gazdagnak érzem
Ő egy félszóval ejt, aztán megharcol értem
És a tolvaj s az áldozat egyformán ő
Mindegy, akárkit játszik, ő számomra mindig – a nő"

A nő című romantikus felvételt ITT hallgathatod meg.

Mária volt

Így rajtol Sztevanovity Zorán és Sztevanovity Dusán közöse:

"Mária volt, csak egy szép női név
Ez másnak csak ennyit jelenthet
Mária volt, s nekem több ennyinél
Mert számomra ő volt a kezdet"

A Mária volt sláger így hallgathatod meg.

Romantika

"Kedves, elviszlek oda, hol senki sem ismer, de értem a szót,
Hol esténként ringató tengerről dalolnak altatót.
Az álmok szerények,
A hálók erősek,
Ott ritka szó a romantika."

Zorán: Romantika előadását itt hallgathatod meg.

Még több Zorán szerelmes dalért klikk.