BSW - Még mindig

Jöjjön a BSW - Még mindig előadása.

Szöveg és előadás: BSW (Gaben, Meklód)
Zene: Triek, Meklód
Vokál: Vincze Fruzsina
Felvétel, mix, master: Péterffy Máté



Mikor megláttalak - szemeddel elejtettél
Minden a fejemben él, te rég elfelejtettél
Jöttél, tudtam, hogy nincsen vissza, éreztem mennem kell
Mostanra minden tiszta, magamnak mondom, hogy engedd el
Azt hittem, nem téma, hogy megleszel, de én lettem a préda
Megrágtál és eldobtál, néma felettem az ég ma
Megfagy bennem a véna, itt fekszem, mint egy béna
Széttéptél, mint a fekete éjszakákat egy sziréna
Ha kérdik, mégha vérzik is, mosoly nyílik a számon
Mondom, nem bánom, minden vétkét mit tett, megbocsátom
Télen, hogyha fázom végignézek a tájon
Utamat járom és várom, hogy egyszer megtaláljon

Hallgasd meg a dalt ITT, és nézd meg a klipet.