L.L. Junior - Legszebb tévedés: íme a dalszöveg

Jöjjön L.L. Junior - Legszebb tévedés.

Még több szerelmes dal ITT

Me-me-me-me-me-me-menj tovább, zakatol a szívem úgysem jó, de mégis úgy fáj, 
Me-me-me-me-me-me-menj tovább, hideg van a lelkemben, óóó a szívemben

Ha visszatekerhetném az idő nagy kerekét,
nem kérnék semmi mást, csak újra légy enyém, 
azután óvnálak féltenélek, örökké védenélek, 
te voltál számomra a legszebb tévedés, csak tévedés

Refrén:
Viharként jött el hozzám, és nem számítottam rá,
Csókjával varázsolt el engem ez az égi lány (2x)

Hogy történt ez így, én nem tudom, valahogy a szívem úgy dalol,
de mégsem értem miért fáj, ő volt az én legszebb csillagom,
Ragyogott az égen fenn, de itt maradt a szívemben

Ha visszatekerhetném az idő nagy kerekét,
Nem kérnék semmi mást, csak újra légy enyém, 
Azután óvnálak féltenélek, örökké védenélek, 
Te voltál számomra a legszebb tévedés, csak tévedés

Refrén::
Viharként jött el hozzám, és nem számítottam rá,
Csókjával varázsolt el engem ez az égi lány (2x)

Fellobbant egy láng most, de még mindig ég a tűz, 
Valakiért, valamiért, még mindig hozzád fűz, 
Lehet többé már nem látlak, de ezt mégis tudnod kell, 
Te vagy aki, az igazi, a legszebb tévedésem te voltál

Refrén:
Viharként jött el hozzám, és nem számítottam rá,
Csókjával varázsolt el engem ez az égi lány (4x)

Hallgasd meg a dalt iTT